Street 750 ma nowy, chłodzony cieczą silnik Revolution X oraz stylistykę Dark Custom
MADRYT (24 marca 2014) – Harley-Davidson® (NYSE: HOG) kontynuuje niezwykłą podróż, która rozpoczęła się w sierpniu wraz z początkiem projektu RUSHMORE i przedstawieniem całkowicie nowego motocykla Dark CustomTM opracowanego dla młodych motocyklistów z miast całego świata.
Motocykl Harley-Davidson StreetTM 750 został zbudowany z myślą o środowisku miejskim i jest pierwszą zupełnie nową platformą Harley-Davidson od 14 lat, z całkowicie nowym, chłodzonym cieczą silnikiem Revolution XTM. Jego niezwykła zwinność, brzmienie i wygląd nie pozostawiają złudzeń – to prawdziwy Harley-Davidson.
„To najnowszy motocykl w naszej kolekcji Dark Custom, dzięki której Harley-Davidson stał się najczęściej wybieraną marką przez młodych motocyklistów w USA w ciągu ostatnich pięciu lat”, powiedział Matt Levatich, prezes i dyrektor wykonawczy firmy Harley-Davidson Motor Company. „Nowy model Street 750 powstał po przeanalizowaniu tysięcy opinii młodych motocyklistów z miast całego świata. Opinie te zostały wykorzystane podczas projektowania charakteru i właściwości motocykla. To dowód na to, że uwzględnianie sugestii klientów jest głównym czynnikiem procesu rozwoju naszych produktów”.
Miejski, autentyczny Harley-Davidson
Model Street 750 firmy Harley-Davidson jest stworzony do środowiska miejskiego. Jest wyposażony w nowy silnik Revolution X, który opracowano dla ruchu miejskiego. Zapewnia on niezwykłą zwinność i natychmiastowe przyspieszenie, pozwalające uciecmiejskim korkom.
Silnik Revolution X mieści się w nowej, wąskiej i smukłej ramie z niezwykle nisko osadzonym siedzeniem, nowym zawieszeniem i szeroką, wygiętą kierownicą. Wszystkie te elementy zapewniają stabilność i zwrotność w ciasnych zakrętach i podczas jazdy miejskiej. Motocykle Dark Custom cechują się minimalistycznym stylem najwyższej klasy, który stanowi bazę dodalszych przeróbek.
„Harley-Davidson Street 750 został opracowany, by radzić sobie z unikatowymi wyzwaniami, przed którymi stają motocykliści w europejskich miastach. Łączy w sobie niezwykłą zwrotność, wyjątkowy styl Dark Custom i znakomite przyspieszenie. Ułatwia wyprzedzanie samochodów, autobusów i taksówek, które blokują ruch na miejskich ulicach”, powiedział Matthew Knott, kierownik ds. PR i komunikacji EMEA w Harley-Davidson Europe. „Ten najnowszy motocykl z firmy Harley-Davidson został opracowany specjalnie z myślą o potrzebach motocyklistów w miastach i pozwala poznać wszystkie miejskie zakątki z klasą”.
Główne specyfikacje modelu Street 750
Wymiary:
Długość 2,225 mm (87.6 in.)
Wysokość siodła, bez kierowcy 709 mm (27.9 in.)
Prześwit 5.7 in. (145 mm)
Kąt pochylenia (główka ramy) (stopnie) 32
Wyprzedzenie 115 mm (4.5 in.)
Rozstaw osi 1,534 mm (60.4 in.)
Opony przednie 100/80 R17
Opony tylne 140/75 R15
Pojemność zbiornika paliwa 13.1 l (3.5 gal.)
Objętość oleju, (z filtrem) 3.1 l (3.3 qt.)
Masa (bez płynów) 206 kg (455 lb.)
Masa (gotowy do eksploatacji) 222 kg (489 lb.)
Silnik
Silnik Chłodzony cieczą, Revolution XTM, dwucylindrowy w układzie V
Średnica cylindra 85 mm (3.346 in.)
Skok tłoka 66 mm (2.598 in.)
Pojemność 749 cc (45.707 cu in)
Stopień sprężania 10.5:1
Układ zasilania pojedynczy wtrysk paliwa Mikuni, średnica otworu 38 mm
Przeniesienie napędu
Przekładnia główna Przełożenie Współczynnik 36/68
Przełożenie 1. bieg 14.25
Przełożenie 2. bieg 10.07
Przełożenie 3. bieg 7.45
Przełożenie 4. bieg 5.99
Przełożenie 5. bieg 5.04
Przełożenie 6. bieg 4.53
Podwozie
Wydech N/A
Koła, opcjonalne N/A
Koła, przód Czarne, 7-ramienne, odlewane z aluminium z toczoną obręczą
Koła, tył Czarne, 7-ramienne, odlewane z aluminium z toczoną obręczą
Hamulce tarczowe 2-tłoczkowe z przodu i z tyłu
Osiągi
Metoda pomiaru momentu obrotowego silnika EEC/95/1
Moment obrotowy silnika 60 Nm (44.3 ft-lb)
Moment obrotowy silnika (obr./min.) 4000
Przechył boczny, prawy (stopnie) 28.5
Przechył boczny, lewy (stopnie) 28.5
Zużycie paliwa Tryb mieszany5,74 l/100 km
Układ elektryczny
Oświetlenie (zgodne z krajowymi przepisami), lampki kontrolne światła drogowego, biegu jałowego, niskiego ciśnienia oleju, kierunkowskazów, diagnostyki silnika, niskiego poziomu paliwa