Najnowsze wiadomości

MOTOCYKLE HARLEY-DAVIDSON NA 2016 ROK MAJĄ MROCZNIEJSZY CHARAKTER I WIĘCEJ MOCY

25 sierpień 2015

Dwa nowe, bezkompromisowe modele Dark Custom, najmocniejsze modele Softail w historii firmy oraz szeroki wachlarz udoskonaleń w zakresie osiągów i stylistyki w całej ofercie podkreślają mocny charakter linii modelowej Harley-Davidson na 2016 rok.

inline_qde95fdc80acca9a9d5db540a345263b_

Nowości Harley-Davidson na 2016 rok

  • Nowe modele Iron 883™ i Forty-Eight® przewodzą rodzinie motocykli Harley-Davidson Dark Custom, dzięki inspiracji buntowniczym charakterem dawnych maszyn w połączeniu ze współczesną konstrukcją oraz nowemu zawieszeniu, które nieco łagodzi ich ostry charakter.
  • Motocykle z nowej serii S w edycji limitowanej mają potężne silniki i nowoczesną stylistykę. Fat Boy® S oraz Softail Slim® S łączą w sobie bogate wykończenie z imponującym silnikiem Screamin’ Eagle Twin Cam 110 o pojemności 1800 cm3, przyciągającym uwagę swoją stylistyką i zapewniającym doskonałe osiągi.
  • Wcześniej dostępne tylko w motocyklach Harley-Davidson Touring silniki High Output Twin Cam 103™ napędzają teraz wszystkie modele Softail®, czyniąc tę rodzinę najmocniejszą w historii Harley-Davidson.
  • Rewolucja motocykli turystycznych w ramach projektu RUSHMORE rozrasta się wraz z pojawieniem się modelu Road Glide® Ultra.

„To kolejny rok o znaczeniu historycznym dla Harley-Davidson”, mówi Mark-Hans Richer, starszy wiceprezes i główny kierownik ds. marketingu Harley-Davidson. „Prezentujemy najmocniejszą kolekcję cruiserów w naszej historii, w tym zupełnie nową serię S. Podnosimy poprzeczkę, prezentując nowe modele Iron 883 i Forty-Eight z rodziny Dark Custom - najczystsze wyrażenie filozofii projektowej, którą rozpoczęliśmy w 2008 roku. Ponadto powiększamy nasze prowadzenie w segmencie motocykli turystycznych, wprowadzając model Road Glide Ultra i wypuszczając odświeżony, popularny model Heritage Softail Classic”.

Dusza Dark Custom

Nowy model Iron 883 ma celowo surowe i wyraziste linie oraz cechuje się współczesną stylistyką inspirowaną budowanymi w garażach kiedyś i dziś bobberach. Zupełnie nowe przednie i tylne regulowane zawieszenie, lżejsze koła magnezowe i nowe siodło zapewniają komfort oraz kontrolę podczas jazdy w kierunku horyzontu. Nowy model Forty-Eight zawdzięcza swój złowieszczy styl szerokiej przedniej oponie, nowym kołom magnezowym i masywnemu przodowi z widelcem 49 mm. Ponadto znajdziesz w nim regulowane tylne zawieszenie i nowe siodło. Stylistyka retro oraz doskonałe połączenie czarnych, kolorowych i chromowanych elementów nadaje temu motocyklowi masywnego wyglądu. Motocykliści poruszający się po zapchanych i trudnych ulicach miasta na smukłym i wąskim modelu Harley-Davidson Street® 750 docenią większą pewność, jaką zapewniają nowe układy hamulcowe z przodu i z tyłu.

Najmocniejsze modele Softail® w historii

Tylne opony w motocyklach z nowej serii S Harley-Davidson® będą błagały o litość. Napędzane silnikiem Screamin’ Eagle Twin Cam 110, nowe modele Fat Boy® S i Softail Slim® S oferują moc oraz osiągi dostępne niegdyś tylko w modelach Custom Vehicle Operations (CVO). Oba modele w limitowanej edycji są wykończone czarnymi elementami, co nadaje im wyglądu doskonale komponującego się z masywną sylwetką. Softail Slim® S jes dostępny w nowym kolorze Olive Gold Denim z motywami militarnymi, będącymi hołdem dla powojennych motocykli custom, które zapoczątkowały erę bobberów. Harley-Davidson daje większej liczbie motocyklistów możliwość poznania osiągów motocykli z projektu RUSHMORE, wyposażając standardowo każdy model Softail® na 2016 rok w silnik High Output Twin Cam 103.

Tempomat w modelach Softail®

To nie wszystkie nowości w rodzinie Softail® na 2016 rok - w wybranych modelach, po raz pierwszy w historii, będzie dostępny elektroniczny tempomat. Zapewniający wygodę elektroniczny tempomat Harley-Davidson, dostępny dzięki nowej przepustnicy sterowanej elektronicznie jest wyposażeniem standardowym w modelach Heritage Softail® Classic, Softail® Deluxe, Fat Boy® S i Softail Slim® S na 2016 rok oraz dostępny opcjonalnie w pozostałych modelach Softail na 2016 rok.

Nowe zawieszenie w modelach Sportster®

Wszystkie modele Sportster® na 2016 rok z łatwością poskromią nierówne drogi dzięki zupełnie nowemu zawieszeniu z przodu i z tyłu oraz udoskonalonym siodłom, poprawiającym komfort motocyklisty oraz prowadzenie. Nowe siodła wykonano z najwyższej klasy materiałów i zmieniono ich kształt, aby zapewniały lepsze podparcie i komfort. Przeprojektowane zawieszenie modeli Sportster® obejmuje amortyzatory emulsyjne ze sprężynami śrubowymi oraz nowe przednie widelce z amortyzatorami z wymiennym wkładem. Amortyzatory wypełnione azotem zapobiegają zapowietrzeniu oleju i są wyposażone w wewnętrzny zespół zaworów z tłokami 36 mm oraz wysokiej jakości olej, dzięki czemu charakteryzują się doskonałą kontrolą ściskania i tłumienia odbicia oraz reagują szybko na niewielkie nierówności i zapewniają stały kontakt opon z nierówną nawierzchnią. Obciążenie wstępne sprężyn progresywnych można regulować gwintowanym kołnierzem za pomocą klucza schowanego pod siodłem. W grubych widelcach zestrojonych optymalnie pod kątem amortyzatorów zastosowano skalibrowany tłok i zespół zaworów oraz sprężyny progresywne. Taka konstrukcja zapewnia równomierną pracę zawieszenia w całym zakresie. Dzięki potrójnej sprężynie i blokadzie olejowej widelce zapobiegają podskakiwaniu koła podczas gwałtownego hamowania.

Road Glide Ultra

Nieobecność w gamie motocykli Harley-Davidson Touring to był dobrze wykorzystany czas, w ciągu którego ulepszono stylistykę modelu Road Glide Ultra, a także opracowano wyjątkowe właściwości aerodynamiczne i zoptymalizowano ergonomię, zapewniając motocykliście i pasażerowi komfort podczas długich wypraw - to wszystko dzięki inspirowanemu opiniami klientów programowi rozwoju produktu Projekt RUSHMORE. Napędzany jednostką Twin-Cooled™ High Output Twin Cam 103™, oferującą bezkompromisowe osiągi, nowy model Road Glide Ultra przekroczy oczekiwania najbardziej wymagających motocyklistów turystycznych.

Heritage Softail Classic

Połączenie nostalgicznego stylu i współczesnych osiągów oraz komfortu modeli Softail® - Heritage Softail® Classic ma odświeżoną stylistykę na 2016 rok i jest wyposażony w jednostkę napędową High Output Twin Cam 103, elektroniczny tempomat w standardzie oraz nową i udoskonaloną konstrukcję mocowania kufrów.

Powrót do poprzedniej strony